REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
achgabinet.pl

I. Definicje

  1. Na potrzeby Regulaminu stosowane są następujące definicje:
    1. Gabinet – miejsce świadczenia Usługi Konsultacji odbywającej się w trybie stacjonarnym, znajdujące się pod adresem: ul. Przemysłowa 10 lok. 211, 40 – 020 Katowice;
    2. Klient – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną – która dokonuje Zamówienia na Usługę konsultacji lub Pakiet Konsultacji, prezentowane na stronie Serwisu;
    3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
    4. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
    5. Konsultacja – odpłatna usługa (Usługa Konsultacji), w postaci indywidualnego spotkania, przeprowadzanego online lub stacjonarnie, o tematyce związanej z Serwisem i działalnością Usługodawcy, tj. emisją, rehabilitacją lub afirmacją głosu; Konsultacja może odbywać się w ramach zakupu pojedynczej Konsultacji lub w ramach zakupu Pakietu;
    6. Pakiet Konsultacji – odpłatne Usługi Konsultacji, zakupione i zarezerwowane przez Klienta, w liczbie oferowanej przez Usługodawcę na stronie Serwisu, zgodnie z wyborem Klienta;
    7. Przedsiębiorca – przedsiębiorca w rozumieniu Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, z wyłączeniem Przedsiębiorcy na prawach konsumenta;
    8. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę z Usługodawcą bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W niniejszym Regulaminie zapisy dotyczące Konsumentów w zakresie ustawowego prawa odstąpienia od Umowy oraz zgodności, stosuje się również do Przedsiębiorców na prawach konsumenta;
    9. Regulamin – niniejszy wzorzec umowy w rozumieniu Kodeksu cywilnego;
    10. Serwis Internetowy/Serwis – wszystkie elementy składające się na witrynę internetową, działającą pod domeną achgabinet.pl;
    11. Uczestnik Konsultacji – każda osoba fizyczna, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba fizyczna nieposiadająca zdolności do czynności prawnych, za zgodą opiekuna prawnego lub przedstawiciela ustawowego;
    12. Usługodawca – Gabinet Głosu Ach!, Adam Goik, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Composing & musical arrangement – Adam Goik, wpisany do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki pod adresem Baraniok 26, 43 – 267 Rudziczka, NIP 6381819940, REGON 366286524;
    13. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej – umowa zawierana pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, na zasadach opisanych w pkt III poniżej;
    14. Umowa o świadczenie Usługi Konsultacji lub Pakietu Konsultacji – umowa zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem w ramach Serwisu, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
    15. Usługi elektroniczne – usługi w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj. świadczone bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Użytkownika, przesyłane i otrzymywane za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej;
    16. Ustawa o prawie autorskim – ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83 ze zm.);
    17. Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca ze strony Serwisu;
    18. Zamówienie – oferta złożona przez Klienta na Usługę Konsultacji lub Pakiet Konsultacji, prezentowane przez Usługodawcę na stronie Serwisu, zmierzająca do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Konsultacji lub Pakietu Konsultacji.

II. Postanowienia ogólne Regulaminu

  1. Regulamin został stworzony zgodnie z wymogami przepisów prawa, w tym w szczególności Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Ustawy o prawach konsumenta i określa m.in.:
    1. rodzaje i zakres Usług elektronicznych;
    2. warunki świadczenia Usług elektronicznych, w tym wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Usługodawcy oraz informacje o zakazie dostarczania przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym;
    3. warunki zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Konsultacji lub Pakietu;
    4. warunki zawierania i rozwiązywania Umów o świadczenie Usług elektronicznych;
    5. ustawowe prawo odstąpienia od Umowy o świadczenie Usługi Konsultacji lub Pakietu;
    6. tryb postępowań reklamacyjnych.
  2. Usługodawca świadczy Usługi elektroniczne zgodnie z Regulaminem i przepisami obowiązującego prawa.
  3. Usługodawca nieodpłatnie udostępnia Użytkownikowi Regulamin, w sposób umożliwiający mu jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik.
  4. Treści Serwisu adresowane są do potencjalnych Klientów, zainteresowanych zakupem Konsultacji, prezentowanych przez Usługodawcę na stronach Serwisu.
  5. Użytkownik może skontaktować się z Usługodawcą poprzez:
    1. wiadomość e-mail, pod adresem: gabinetglosu.ach@gmail.com;
    2. kontakt telefoniczny pod numerem: +48 880 000 227;
    3. formularz kontaktowy, znajdujący się na stronie Serwisu;
    4. pocztę tradycyjną pod następującym adresem: ul. Przemysłowa 10 lok. 211, 40 – 020 Katowice.

III. Świadczenie Usług elektronicznych

  1. Za pośrednictwem strony Serwisu, Usługodawca świadczy bezpłatnie następujące Usługi elektroniczne: korzystanie ze strony Serwisu, w tym przeglądanie różnego opisów związanych z działalnością Usługodawcy, opisów Usług, cennika, formularz kontaktowy, przekierowania na strony social mediów Usługodawcy oraz do mapy Google.
  2. Z chwilą otwarcia, a tym samym rozpoczęcia korzystania ze strony Serwisu, następuje zawarcie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci korzystania ze strony Serwisu, które może polegać w szczególności na przeglądaniu informacji zamieszczonych na stronie, treści informacyjnych, opisów Usług Konsultacji lub Pakietów.
  3. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej, o której mowa w ppkt powyżej, zawierana jest na czas nieoznaczony, natomiast rozwiązanie tej Umowy następuje poprzez opuszczenie strony Serwisu przez Użytkownika.
  4. Użytkownik, który chce skontaktować się z Usługodawcą w sprawach prowadzonej przez niego działalności, może skorzystać z Usługi elektronicznej w postaci formularza kontaktowego znajdującego się na stronie.
  5. Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci formularza kontaktowego, następuje w momencie wysłania wiadomości przez Użytkownika. Umowa zawarta jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania przez Usługodawcę odpowiedzi zwrotnej na wiadomość wysłaną przez Użytkownika.
  6. Użytkownik ma możliwość skorzystania z Usługi elektronicznej w postaci przekierowania go ze strony Serwisu, na stronę zewnętrznych platform, w postaci mediów społecznościowych, jak np. na konto firmowe Usługodawcy na Instagramie, związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą oraz do mapy Google, w celu uzyskania wskazówek dojazdu do Gabinetu.
  7. Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci przekierowania, o którym mowa w ppkt powyżej, następuje w momencie naciśnięcia ikony dedykowanej konkretnej platformie, do której Użytkownik chce zostać przekierowany i ulega rozwiązaniu z chwilą przekierowania Użytkownika na zewnętrzną platformę.

IV. Opinie

  1. Usługodawca publikuje na stronie Serwisu zweryfikowane, pozytywne opinie zebrane od swoich Klientów.
  2. Usługodawca, przed publikacją opinii na swojej stronie, dokonuje ich weryfikacji pod kątem tego, czy opinie pochodzą od klientów Usługodawcy, sprawdzając, czy opinia pochodzi od osoby, która faktycznie korzystała z usług świadczonych przez Usługodawcę, poprzez weryfikację tożsamości.
  3. Usługodawca publikuje na stronie Serwisu jedynie te opinie, które są zredagowane w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, bez używania wulgaryzmów i innych słów uznawanych powszechnie za obraźliwe oraz opinie, które nie naruszają obowiązujących przepisów prawa w tym praw podmiotów trzecich – w szczególności nie mają charakteru zniesławiającego, znieważającego, naruszają dobra osobiste, prawa autorskie, służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej względem Usługodawcy lub stanowią jakikolwiek czyn nieuczciwej konkurencji.

V. Wymagania techniczne

  1. W celu korzystania przez Użytkownika ze strony Serwisu, konieczna jest współpraca pomiędzy systemami teleinformatycznymi Użytkownika i Usługodawcy.
  2. Współpracę systemów teleinformatycznych zapewnia łączne spełnienie przez system teleinformatyczny Użytkownika minimalnych wymagań technicznych w postaci dostępu do sieci Internet oraz odpowiedniego oprogramowania, umożliwiającego korzystanie z Internetu, za pomocą urządzenia końcowego, za pośrednictwem którego Użytkownik chce korzystać ze strony Serwisu.
  3. Korzystanie z wszelkich usług elektronicznych w sieci Internet, w tym również z Usług elektronicznych świadczonych na stronie Serwisu, może wiązać się z pewnymi zagrożeniami, jak np. wprowadzenie szkodliwego oprogramowania do systemu teleinformatycznego Użytkownika czy pozyskania i modyfikacji danych Użytkownika przez nieuprawnione do tego osoby.
  4. W celu zniwelowania ryzyk wskazanych w ppkt 3 powyżej, Usługodawca rekomenduje stosowanie środków technicznych, które są w stanie zapobiec
    wskazanym ryzykom, np. w postaci programów antywirusowych.

VI. Zasady korzystania ze strony Serwisu

  1. Użytkownik powinien korzystać ze strony Serwisu zgodnie z jej przeznaczeniem i jednocześnie z poszanowaniem zasad przyjętych w Regulaminie, zgodnie z przepisami prawa oraz przyjętymi zwyczajami.
  2. Użytkownik w szczególności nie powinien:
    1. dostarczać i przekazywać treści, które mogłyby być uznane za naruszające przepisy prawa, w szczególności za pośrednictwem formularza kontaktowego;
    2. zamieszczać jakichkolwiek programów, plików, aplikacji, w tym również ich rozszerzeń, które mogłyby w negatywny sposób wpłynąć na działanie
      oprogramowania strony Serwisu, urządzeń służących do jej działania, a także urządzeń lub oprogramowania innych Użytkowników (w tym w szczególności wirusów, trojanów i innego złośliwego oprogramowania);
    3. podejmować jakichkolwiek działań, które mogłyby doprowadzić lub doprowadziłyby do ingerencji w działanie strony Serwisu (działania o charakterze programistycznym, hakerskim);
    4. omijać zabezpieczeń strony Serwisu poprzez wykorzystywanie tzw. luk bezpieczeństwa,
    5. wykorzystywać treści zamieszczonych na stronie w sposób wykraczający poza użytek własny tj. naruszać prawa własności intelektualnej, o czym mowa w dalszej części Regulaminu.

VII. Zamówienie Konsultacji lub Pakietu Konsultacji

  1. Strona internetowa Serwisu prezentuje informacje o Usługach Konsultacji, w szczególności poprzez prezentowanie ich opisów oraz cen. Informacje te nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Konsultacji, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  2. Użytkownik może złożyć Zamówienie na Usługę Konsultacji lub Pakiet Konsultacji poprzez specjalny formularz służący do rezerwacji pojedynczej Konsultacji lub Pakietu Konsultacji (dalej jako: ,,Formularz Zamówienia’’/,,Formularz’’).
  3. Warunkiem złożenia Zamówienia, a tym samym zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Konsultacji lub Pakietu jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej.
  4. W celu złożenia Zamówienia za pomocą Formularza, Użytkownik powinien kierować się instrukcjami zamieszczonymi na stronie Serwisu, w tym w szczególności:
    1. wybrać pojedynczą Usługę Konsultacji (wstępną – bezpłatną lub płatną) lub Pakiet Konsultacji, spośród oferowanych na stronie i nacisnąć przycisk
      dedykowany dokonaniu rezerwacji;
    2. b. w zależności od wybranej opcji Konsultacji pojedynczej lub Pakietu Konsultacji, wybrać termin lub terminy Konsultacji, spośród dostępnych, wolnych lub narzuconych przez kalendarz terminów cyklicznych. Przy Pakietach konsultacji, kalendarz może automatycznie rezerwować wizyty cykliczne, powtarzane co tydzień w tym samym terminie. W przypadku narzucania terminów przez kalendarz, w sytuacji gdy Klientowi zależy na wyborze innych terminów, powinien skontaktować się z Usługodawcą w drodze wiadomości e-mail lub telefonicznie, celem ustalenia indywidualnych terminów Konsultacji;
    3. w miejscach do tego przeznaczonych wprowadzić dane niezbędne do realizacji Zamówienia i zawarcia Umowy, jak np. imię i nazwisko, zaimki, dane kontaktowe, adres poczty elektronicznej;
    4. d. wybrać sposób prowadzenia Konsultacji (online lub stacjonarnie w Gabinecie) oraz metodę płatności spośród oferowanych przez Usługodawcę;
    5. zapoznać się z Regulaminem, Pouczeniem o prawie odstąpienia od Umowy stanowiącym załącznik do Regulaminu oraz Polityką prywatności;
    6. zaznaczyć wymagane checkboxy, za pośrednictwem których Klient m.in. oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem, Pouczeniem o prawie odstąpienia od Umowy oraz Polityką prywatności;
    7. wybrać przycisk finalizujący Zamówienie.
  5. Usługodawca po złożeniu Zamówienia, na adres e-mail, z którego złożone zostało Zamówienie, przesyła Klientowi potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia wraz z informacją lub dokumentem dotyczącym przedpłaty, które wskazują na termin płatności.
  6. Poza Formularzem Zamówienia, Klient może złożyć Zamówienie również za pomocą wiadomości e-mail oraz telefonicznie. W tym celu Klient powinien skontaktować się z Usługodawcą, wybrać Usługę Konsultacji lub Pakiet, indywidualnie ustalić termin lub terminy i podać dane niezbędne do złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy (o których mowa w ppkt 4 lit. c powyżej) – w treści wiadomości wysłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub ustnie, w przypadku gdy Klient chce złożyć Zamówienie telefonicznie.
  7. Zamówienie złożone za pomocą wszystkich metod opisanych w niniejszym pkt, a więc za pomocą Formularza, telefoniczne i mailowo, stanowi ofertę elektroniczną zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Konsultacji lub Pakietu Konsultacji.
  8. Usługodawca po złożeniu Zamówienia za pomocą maila lub telefonicznie – na adres e-mail, który Klient podał przy składaniu Zamówienia lub z którego złożył Zamówienie przesyła Klientowi wiadomość e-mail, informującą o przyjętym Zamówieniu, zawierającą Regulamin, Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy i Politykę prywatności, z którymi Klient powinien się zapoznać, a następnie zaakceptować dokumenty poprzez udzielenie zwrotnej odpowiedzi e – mail, w której wskaże, że zapoznał się z dokumentami, akceptuje warunki Umowy poprzez akceptację Regulaminu oraz wyraża zgodę na rozpoczęcie spełniania świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, przyjmując do wiadomości, że wyrażając niniejszą zgodę, jednocześnie utraci prawo odstąpienia od umowy po wykonaniu Usługi Konsultacji lub Pakietu Konsultacji w pełni.
  9. Wiadomość z podsumowaniem Zamówienia, mogą poprzedzać wiadomości służące ustaleniu konkretnego zakresu oferty lub danych niezbędnych do zawarcia Umowy.
  10. Usługodawca po otrzymaniu zwrotnej odpowiedzi Klienta z informacją o zapoznaniu się z dokumentami, akceptacją Regulaminu oraz wyrażeniem zgody, o której mowa w ppkt powyżej – na adres e-mail, z którego złożone zostało Zamówienie lub który został podany podczas rozmowy telefonicznej, przesyła Klientowi potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia wraz z informacją

VIII. Płatności i zawarcie Umowy o świadczenie Usługi Konsultacji lub Pakietu Konsultacji

  1. Ceny Usług Konsultacji prezentowane na stronie Serwisu, podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie niezbędne opłaty i podatki, które powinny zostać wliczone zgodnie z obowiązującym prawem.
  2. Usługodawca ustala następujące ceny Konsultacji:
    1. Pojedyncza Konsultacja – 180 złotych;
    2. w Pakiecie 4 Konsultacji – cena za Konsultację – 150 zł;
    3. w Pakiecie 8 Konsultacji – cena za Konsultację 140 zł.
  3. W zakres ceny za Usługę Konsultacji wchodzą:
    1. czynności przygotowawcze wykonywane przez Usługodawcę przed Konsultacją (dalej jako ,,Czynności przygotowawcze’’), w szczególności: analiza i przetworzenie wstępnych danych przekazanych Usługodawcy przez Klienta, przygotowanie pomieszczenia (w przypadku Konsultacji stacjonarnej w Gabinecie), przygotowanie sprzętu, materiałów do pracy w trakcie Konsultacji (ćwiczeń, materiałów, dokumentów dla Klienta), przygotowanie platformy online lub innych narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia Konsultacji online, rezerwacja terminu w grafiku Usługodawcy, który mógłby zostać przeznaczony na inne Konsultacje lub usługi; opłata za każdą rezerwację dokonaną przez Klienta za pośrednictwem Serwisu, którą ponosi Usługodawca;
    2. przeprowadzenie Konsultacji – online lub stacjonarnie w Gabinecie.
  4. Na etapie składania Zamówienia, Klient może dokonać wyboru metody przedpłaty (dalej jako ,,Przedpłata’’), spośród następujących:
    a. Przedpłaty za pośrednictwem płatności elektronicznej, w zakresie płatności
    1. szybkimi przelewami, obsługiwanej przez operatora płatności PayPro S.A.;
    2. Przedpłaty za pośrednictwem przelewu bankowego na numer konta Usługodawcy, wskazany na stronie Serwisu lub w wiadomości e-mail dotyczącej płatności.
  5. Usługodawca każdorazowo wskazuje maksymalny termin dokonania Przedpłaty za Produkt. Brak Przedpłaty skutkuje anulowaniem złożonego Zamówienia.
  6. Za skuteczne dokonanie Przedpłaty uważa się:
    1. w przypadku płatności elektronicznej, o której mowa w ppkt 4 lit. a – otrzymanie przez Usługodawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta;
    2. w przypadku przelewu bankowego, o którym mowa w ppkt 4 lit. b – pojawieniu się środków na rachunku bankowym Usługodawcy.
  7. Po otrzymaniu Przedpłaty, Usługodawca prześle na adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość elektroniczną, potwierdzającą przyjęcie do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Usługodawcy o przyjęciu oferty Klienta (w postaci złożonego Zamówienia) i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa o świadczenie Usługi Konsultacji lub Pakietu Konsultacji.
  8. Umowa o świadczenie Usługi Konsultacji lub Pakietu Konsultacji zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
  9. Usługodawca dostarcza Klientowi dowód zakupu, np. w postaci mailowego złożenia Zamówienia lub faktury.
  10. W przypadku stosowania przez Usługodawcę mechanizmów indywidualnego dostosowania cen, na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, Usługodawca każdorazowo przekazuje tę informację Konsumentowi, podczas składania Zamówienia, z uwzględnieniem wymogów, jakie nakładają w tym zakresie przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.

IX. Konsultacje

  1. Po zawarciu Umowy na świadczenie Usługi Konsultacji lub Pakietu Konsultacji, Najpóźniej na 24 godziny przed zaplanowanym terminem Konsultacji, Usługodawca przesyła Klientowi wiadomość elektroniczną zawierającą niezbędne informacje dotyczące Konsultacji, np. takie jak wytyczne dotyczące przygotowania do Konsultacji, wysłanie zaproszenia/linku do platformy za pośrednictwem której odbędzie się Konsultacja, czy w przypadku Konsultacji stacjonarnej – wskazanie miejsca gdzie Konsultacja będzie się odbywać.
  2. Konsultacja może być przeprowadzona online – za pośrednictwem bezpośredniej łączności elektronicznej (w szczególności z wykorzystaniem zewnętrznych serwisów internetowych umożliwiających przeprowadzenie transmisji wideo online) lub stacjonarnie, w Gabinecie Usługodawcy.
  3. Uczestnikiem Konsultacji może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (osoba dorosła) oraz osoba fizyczna nieposiadająca zdolności do czynności prawnych (dziecko do 18 roku życia) w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, posiadająca aktualną zgodę opiekuna lub przedstawiciela ustawowego na udział w Konsultacji.
  4. Spóźnienie Uczestnika na umówioną Konsultację, nie powoduje przedłużenia czasu jej trwania ani zmniejszenia opłaty za Usługę. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby zrealizować zaplanowaną część Konsultacji w pozostałym czasie.
  5. W konsultacjach mogą brać udział jedynie Uczestnicy bez widocznych oznak choroby zakaźnej, takich jak gorączka, kaszel lub inne objawy wskazujące na przeziębienie. Osoba prowadząca Konsultację zastrzega sobie prawo do przerwania Konsultacji w przypadku, gdy u osoby uczestniczącej występują wyraźne oznaki choroby, które mogą zagrażać zdrowiu innych osób. W takiej sytuacji Konsumentowi przysługuje prawo do ustalenia nowego terminu Konsultacji lub zwrotu proporcjonalnej kwoty za niewykorzystany czas konsultacji, z uwzględnieniem kosztów poniesionych przez Usługodawcę za Czynności przygotowawcze.
  6. W przypadku Konsultacji odbywającej się za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności, nagrywanie audio lub video (lub za
    pośrednictwem obu form) przebiegu Konsultacji, jest możliwe jedynie za uprzednią zgodą osoby prowadzącej Konsultację, wyrażoną za pośrednictwem wiadomości elektronicznej. Jeśli osoba prowadząca wyrazi zgodę na rejestrację audio lub video (lub obie formy rejestracji) nagranie nie może być rozpowszechniane w żaden sposób. Klient może korzystać z nagrania jedynie na własny użytek osobisty.

X. Ustawowe prawo odstąpienia od Umowy

  1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może w każdej chwili odstąpić od Umowy zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenia Usługodawcy w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Konsultacji. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. O swoich prawach w zakresie odstąpienia od Umowy, Klient zostanie poinformowany również poprzez Pouczenie o odstąpieniu od umowy.
  3. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie lub wykorzystać do tego celu Formularz odstąpienia od umowy.
  4. Usługodawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta, prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  5. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadkach określonych w art. 38 ust. 1 i 2 Ustawy o prawach konsumenta, tj. m.in. w odniesieniu do umów o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
  6. Jeżeli na wyraźne żądanie Konsumenta wykonywanie Usługi, za którą Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Usługodawca wymaga od Konsumenta złożenia oświadczenia zawierającego takie wyraźne żądanie oraz że Konsument przyjął do wiadomości informację o utracie prawa do odstąpienia od umowy z chwilą jej pełnego wykonania przez Usługodawcę.
  7. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą.
  8. Jeżeli Konsument skorzysta z prawa odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania, o którym mowa w ppkt 6 powyżej, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny.
  9. Z zastrzeżeniem ppkt 8 powyżej, Usługodawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
  10. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem.

XI. Odwołanie Konsultacji

  1. Usługodawca może odwołać umówiony termin Konsultacji z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności z powodu siły wyższej, czy choroby lub innej niedyspozycji osoby prowadzącej Konsultację, bądź w przypadku innych nieprzewidzianych sytuacji.
  2. W przypadku odwołania Konsultacji, z przyczyn wskazanych w ppkt powyżej, Usługodawca niezwłocznie poinformuje Klienta o niemożliwości przeprowadzenia Konsultacji w umówionym terminie. Następnie, maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych, w porozumieniu z Klientem, wyznaczy nowy termin Konsultacji do akceptacji dla Klienta, bądź w przypadku gdy:
    1. odwołana została Konsultacja pojedyncza – Usługodawca umożliwi Klientowi złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o świadczenie Usługi Konsultacji;
    2. odwołana została jedna z Konsultacji w ramach Pakietu – Usługodawca zwróci Klientowi koszt odpowiadający jednej Konsultacji, zakupionej w Pakiecie, w ciągu 14 dni, od dnia, w którym Klient oświadczy, że chce otrzymać zwrot pieniędzy za niewykorzystaną Konsultację.
  3. W przypadku skorzystania przez Klienta z ustawowego prawa odstąpienia od Umowy (odwołania Konsultacji lub niepojawienia się na Konsultacji w uzgodnionym terminie), gdy sytuacja miała miejsce w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Konsultacji lub Pakietu, jednak później niż na 24 godziny przed zaplanowaną godziną Konsultacji – Klient, który przed zawarciem Umowy wyraził zgodę na rozpoczęcie spełniania świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, przyjmując do wiadomości, że wyrażając niniejszą zgodę, jednocześnie utraci prawo odstąpienia od umowy po wykonaniu Usługi Konsultacji lub Pakietu Konsultacji w pełni – zobowiązany zostanie do poniesienia części ceny
    za świadczenie spełnione do chwili odstąpienia od Umowy, tj. części ceny za Czynności przygotowawcze, wykonywane przez Usługodawcę przed Konsultacją, w wysokości 60 zł (słownie: sześćdziesięciu złotych).
  4. W sytuacji opisanej w ppkt powyżej, Usługodawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności za Usługę Konsultacji lub Pakiet, potrącając wierzytelność Klienta, wobec Usługodawcy o zwrot uiszczonych płatności, z wierzytelnością Usługodawcy wobec Klienta – o koszty spełnionych świadczeń, tj. za Czynności przygotowawcze. Usługodawca zwraca więc Klientowi różnicę między kwotami wierzytelności, opisanymi w zdaniu poprzednim.
  5. W przypadku Konsultacji, której termin przypada po 14 dniach od dnia zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Konsultacji lub Konsultacji w ramach Pakietu – Klient powinien niezwłocznie poinformować Usługodawcę o niemożności stawienia się na Konsultację w zarezerwowanym terminie, jednak nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem Konsultacji.
  6. Z uwagi na to, że realizacja Usługi Konsultacji zobowiązuje Usługodawcę do gotowości świadczenia Usługi w uzgodnionym terminie oraz poniesienia przez niego Czynności przygotowawczych, a Klient jest zobowiązany do stawienia się na Konsultację w umówionym Terminie, w sytuacji odwołania lub przełożenia Konsultacji w terminie krótszym niż 24 godziny przed planowanym terminem Konsultacji pojedynczej lub w ramach Pakietu lub brakiem poinformowania o odwołaniu, przełożeniu lub niestawieniu się Klienta na umówiony termin Konsultacji Usługodawca zastrzega karę umowną w wysokości 60 zł (słownie: sześćdziesięciu złotych). Niniejszy ppkt nie dotyczy sytuacji, kiedy Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy o świadczenie Usługi Konsultacji lub Pakietu na zasadach ogólnych, tj. wskazanych w Ustawie o prawach konsumenta. Wtedy zastosowanie ma ppkt 3 i 4 powyżej. W sytuacji, o której mowa w ppkt powyżej, tj. gdy Usługodawcy przysługuje kara umowna, Usługodawca zwraca Klientowi kwotę za opłaconą Konsultację, pomniejszoną o kwotę 60 złotych (słownie: sześćdziesięciu złotych), w ciągu 7 dni roboczych od dnia zaplanowanej Konsultacji. Zwrot dokonywany jest na rachunek bankowy Klienta, z którego opłacone zostało Zamówienie.
  7. W wypadku gdy szkoda przewyższy wysokość kary umownej, Usługodawca może dochodzić naprawienia szkody w zakresie przenoszącym karę umowną (na zasadach ogólnych).
  8. W sytuacji odwołania Konsultacji, wcześniej niż na 24 godziny przed zarezerwowanym terminem Konsultacji, Usługodawca i Klient mogą umówić nowy termin Konsultacji w drodze indywidualnych ustaleń lub jeśli nie jest to możliwe, Usługodawca zwraca Klientowi opłacony koszt Usługi Konsultacji na konto bankowe Klienta, w ciągu 7 dni roboczych, od dnia zgłoszenia odwołania Konsultacji.

XII. Reklamacja Usługi Konsultacji

  1. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby świadczone Usługi były jak najwyższej jakości, jednak w przypadku wystąpienia nieprawidłowości w zakresie świadczenia Usługi Konsultacji, tj. w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odbyła się Konsultacja.
  2. Klient może złożyć reklamacje w dowolnie wybrany przez siebie sposób, za pośrednictwem wszystkich określonych form kontaktu, w szczególności
    Usługodawca rekomenduje kontakt za pośrednictwem wiadomości e-mail pod adresem: gabinetglosu.ach@gmail.com lub pod numerem telefonu: +48 880 000 227.
  3. W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, Klient proszony jest o wskazanie takich elementów jak:
    1. krótki opis, wskazujący czego dotyczy zgłoszenie reklamacyjne (opis sytuacji, okoliczności problemu związanych z wykonaniem Usługi);
    2. datę Konsultacji, które jest przyczyną reklamacji;
    3. dane osobowe identyfikujące Klienta, umożliwiające kontakt zwrotny i rozpatrzenie reklamacji.
  4. Usługodawca rozpoznaje reklamacje niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Usługodawcę zgłoszenia reklamacyjnego. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana, Klient zostanie poinformowany o przyczynach odrzucenia reklamacji.
  5. W przypadku braków w reklamacji Usługodawca może skontaktować się z Klientem z wezwaniem do jej uzupełnienia, w niezbędnym zakresie, na co Klient będzie miał termin 7 dni, od daty otrzymania wezwania.

XIII. Reklamacja Usług elektronicznych

  1. Każdy Użytkownik może złożyć reklamacje na Usługi elektroniczne świadczone za pośrednictwem Serwisu, np. na różnego rodzaju nieprawidłowości w działaniu strony Serwisu, zakładek, czy formularza kontaktowego.
  2. Użytkownik może złożyć reklamacje w dowolnie wybrany przez siebie sposób, za pośrednictwem wszystkich określonych form kontaktu, w szczególności Usługodawca rekomenduje kontakt za pośrednictwem wiadomości e-mail pod adresem: gabinetglosu.ach@gmail.com lub pod numerem telefonu: +48 880 000 227.
  3. W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, Użytkownik proszony jest o wskazanie takich elementów jak:
    1. krótki opis, wskazujący czego dotyczy zgłoszenie reklamacyjne (opis sytuacji, okoliczności problemu);
    2. datę opisywanego zdarzenia, które jest przyczyną reklamacji;
    3. dane osobowe identyfikujące Użytkownika, umożliwiające kontakt zwrotny i rozpatrzenie reklamacji.
  4. Usługodawca rozpoznaje reklamacje niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Usługodawcę zgłoszenia reklamacyjnego.
  5. W przypadku braków w reklamacji Usługodawca może skontaktować się z Użytkownikiem z wezwaniem do jej uzupełnienia, w niezbędnym zakresie, na co Użytkownik będzie miał termin 7 dni, od daty otrzymania wezwania.

XIV. Własność intelektualna

  1. Wszystkie treści dostępne na stronie Serwisu, takie jak np. nazwa, domena, logo, opisy usług, dokumenty prawne (Regulamin, Polityka prywatności), wszelkie inne opisy i informacje zamieszczone na stronie oraz materiały i treści przekazywane Uczestnikowi w trakcie Konsultacji np. do pracy własnej (dalej jako ,,Treści’’) – są utworami w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, są nimi chronione oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  2. Usługodawca oświadcza, że przysługujące mu prawa majątkowe do utworów nie są w żaden sposób ograniczone lub obciążone prawami osób trzecich.
  3. Usługodawca oświadcza, że w zależności od Treści dostępnych na stronie Serwisu, ma prawo udzielić licencji lub dalszej licencji na korzystanie z Treści, na zasadach zgodnych z Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  4. Na potrzeby niniejszego Regulaminu, Licencję stanowi zarówno licencja jak i dalsza licencja (sublicencja) w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  5. Usługodawca na korzystanie z wszystkich Treści zamieszczonych na stronie Serwisu, o których mowa w ppkt 1 powyżej, udziela Użytkownikowi na czas
    nieoznaczony, nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie i niewyłącznej Licencji do korzystania z wszystkich wskazanych Treści (dalej zwanych: „Przedmiotem Licencji”).
  6. Usługodawca udziela Użytkownikowi, Licencji do korzystania z Przedmiotu Licencji na następujących polach eksploatacji dotyczących wykorzystywania Treści w dowolnej formie tylko i wyłącznie na własny użytek osobisty Użytkownika, tj.:
    1. zapoznawanie się z Treściami na stronie Serwisu w ramach korzystania ze stron Serwisu,
    2. wydruk Treści wyłącznie na własne potrzeby niekomercyjne Użytkownika;
    3. tymczasowe zwielokrotnienie Treści w pamięci urządzenia, w celu korzystania z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem.
  7. Usługodawca udziela Użytkownikowi Licencji na treści zamieszczone na stronie Serwisu w momencie wejścia na ich strony lub przekazania Treści w ramach Konsultacji.
  8. Użytkownikowi nie przysługuje prawo do udzielania sublicencji w zakresie Licencji udzielonych zgodnie z niniejszym punktem Regulaminu.
  9. Użytkownik nie powinien bez zgody Usługodawcy, w jakikolwiek sposób rozpowszechniać, modyfikować, udostępniać lub w jakikolwiek inny sposób
    wykorzystywać Przedmiotów Licencji, w sposób wykraczający poza określony powyżej zakres.
  10. Złamanie przez Użytkownika zasad wskazanych w niniejszym pkt, stanowić będzie naruszenie praw autorskich Usługodawcy lub innych podmiotów, co może wiązać się z odpowiedzialnością cywilną oraz karną.

XV. Informacja o polubownym rozwiązywaniu sporów dla Konsumentów

  1. Użytkownicy będący Konsumentami, mają możliwość rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy nimi, a podmiotami innymi niż Konsumenci, w sposób
    polubowny i pozasądowy.
  2. Do rozwiązywania sporów w sposób opisany w niniejszym pkt służy:
    1. stały polubowny sąd konsumencki, za pośrednictwem którego Użytkownik może złożyć wniosek o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
    2. wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej, do którego Konsument może złożyć wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Usługodawcą;
    3. powiatowy (miejski) rzecznik praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy;
    4. platforma internetowa ODR, za pośrednictwem której niezależny mediator rozstrzyga spory powstałe pomiędzy Przedsiębiorcami a Konsumentami.
    5. Platforma znajduje się pod następującym linkiem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show .
  3. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

XVI. Dane osobowe i pliki cookies

  1. Przekazywanie danych osobowych przez Użytkownika za pośrednictwem strony Serwisu, np. wprowadzenie przez Użytkownika danych osobowych do formularza kontaktowego oraz poprzez zawarcie Umowy o świadczenie Usługi Konsultacji – powoduje, że Usługodawca staje się administratorem tych danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO).
  2. Dane osobowe Użytkownika mogą być także przetwarzane poprzez wykorzystanie plików cookies.
  3. Więcej informacji w zakresie przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies znajduje się w Polityce prywatności.

XVII. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin jest dostępny w języku polskim. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie Regulaminu jest prawo polskie, chyba że bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa stanowią w tym zakresie inaczej.
  2. W przypadku sporów w odniesieniu do Użytkowników będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta sądem miejscowo właściwym będzie sąd właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego, natomiast w przypadku sporów z Użytkownikami będącymi Przedsiębiorcami – sąd miejscowo właściwy dla Usługodawcy.
  3. Regulamin może zostać zmieniony w przypadku zmiany przepisów prawa, zmiany danych kontaktowych do Usługodawcy, wprowadzenia modyfikacji w zakresie usług elektronicznych, Usług Konsultacji, pojawienia się możliwości zakupu nowych usług, produktów lub w przypadku wystąpienia innych istotnych zmian, które mają wpływ na zapisy w Regulaminie – o czym Użytkownicy zostaną poinformowani poprzez zamieszczenie przez Usługodawcę informacji na stronie głównej Serwisu.
  4. Zmiany Regulaminu wejdą w życie w terminie 14 dni od dnia ich ogłoszenia. Zmiana Regulaminu nie może wpłynąć na prawa i obowiązki wynikające z umów zawartych przed wprowadzeniem zmian. Dla takich umów obowiązuje Regulamin w brzmieniu zaakceptowanym przez Użytkownika w momencie zawarcia umowy.
  5. Regulamin w obecnej wersji funkcjonuje od dnia 23 grudnia 2024 r.

Załącznik nr 1 – Pouczenie o odstąpieniu od Umowy o świadczenie Usługi Konsultacji lub Pakietu Konsultacji

Załącznik nr 2 – Formularz odstąpienia od Umowy

Załącznik nr 3 – Formularz reklamacji Usługi Konsultacji

Załącznik nr 4 – Formularz reklamacji usługi elektronicznej